7. Koğuştaki Mucize İncelemesi - Film İncelemesi

Dünyada en kızgın olduğum filmlerden birisi oldu. Hayır doğru duyuyorsun moruk. Nasıl olur da bu film bir Oscar adayı olamıyor. 7. Koğuştaki Mucize incelemesi yapmak istiyorum. Ancak duygularıma hakim olamıyorum. Sen gel krallar gibi rolünü yap ama elin gavuru kapsın Oscar ödülünü. Filmin en güzel yanı Aras Bulut İynemli'dir. Bu nokta tartışılmaya açık bile değildir. Tarihi bir film olarak kayıtlara geçirseler iyi olur. Dünya genelinde kabul görmüş bir gerçek olarak ileride bu film sinema bölümlerinde okutulabilir. Atma lan diyenleri duyuyorum. Arttırıyorum...

7. Koğuştaki Mucize Film İncelemesi ve Konusu

7. Koğuştaki Mucize Filminin Konusu Nedir?


Aras Bulut İynemli tarafından harika bir rol oynanan bu yapım bir dramı gözler önüne seriyor. Sıkıyönetim dönemlerine bizleri götüren bu yapımda Aras Bulut kızı Ova'yla birlikte yaşıyordu. Ancak bir gün sıkıyönetim komutanının kızını boğulurken kurtarmak için yaptığı bütün çabalar sonucunda kızı öldürdüğü şüphesiyle ona yaklaşıldı. Durum aslında birçok kişinin çözebileceği bir durumdu. Ancak Aras Bulut bu filmde kızı Ova'dan hiçbir farkı olmayan bir zekaya sahipti. Yani adeta küçük yaşlardaki bir çocuktan farkı yoktu. İdam hükmü verilen Aras'ı çok zor günler bekliyordu. Diğer film incelemeleri için buraya tıklayın.

Mendil Olayına Değinmek


Mendil olayını eksik etmeyelim. Mendilsiz filmi izlemek yeni kıyafet masraflarına neden olabilir. 7. koğuştaki mucize incelemesi yaparken bile duygularıma hakim olamıyorum. Filmden cidden fazla etkilendim. Zerre objektif biri olamıyorum. Ancak oyuncuların muazzam yetenekleri bu filmde oyunculuk sanatının önemini tekrar gözler önüne seriyor. 7. Koğuştaki Mucize filminin konusu bile filmin ne kadar dramatik olabileceğini anlatıyor. Film hakkında bilinen diğer gerçekler zaten göz ardı edilemiyor. Örneğin filmin başarısını ilk 3 günde 650 bin küsur kişi tarafından izlenmiş olmasından anlayabiliyoruz.

7. Koğuştaki Mucize Neden Oscar Alamadı?


Filmin bir uyarlama filmi olduğunu söyleyelim. Miracle in Cell No 7 filmi Güney Kore'de daha önce çekilmiş bir yapımdır. Filmin Türk versiyonu olarak çekilmesiyle birlikte bu filmi merak edip Miracle'ı izledim. Ancak doğruyu söylemek gerekirse gerçekten beğenemedim. Filmlerin genelde orijinal halleri daha iyi olur. İşte Aras Bulut İynemli farkı dedikleri bu olsa gerek 7. Koğuştaki Mucize film incelemesi konusunda Oscar neden vermiyorlar diye soranlara aslında bu başlık yeterli olacaktır. Genelde Oscar alan filmler özgün bir senaryoya sahip oluyorlar. İşte genel nedenin bu olduğunu düşünüyorum. İroni yapıyorum aslında. Elbette ki her şey coğrafyadan ibaret.

Yorum Gönder

0 Yorumlar