Evde Antrenman Programı - En İyi Bcaa Markaları

Evde kalmak zorunda olduğumuz son günler içerisinde evde antrenman programı arayışına giren birçok kişi için bu yazıyı tüm samimiyetimle yazmaya çalışacağım. Öncelikle gerçekçi olmanızı istediğim bir konuya parmak basmak istiyorum. Evde antrenman programı uygulayarak kas yapmak isteyen kişilerin bunun bir sınırı olacağını anlamasını istiyorum. Eğer ki ağırlıksız yapılan antrenmanlar ile ülkemizdeki ünlü vücut geliştiriciler gibi bir vücudun olsun istiyorsan çok yanlış yerdesin başkan. Bu yazımda ayrıca supplement ürünleri hakkında da bilgilendirme vereceğim. En iyi bcaa markaları hakkında biraz araştırmalarımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Bir başka konu hakkında yazıma buradan ulaşabilirsin.

Aşağıdaki Resme Tıklayarak Siteyi İnceleyebilirsin Fiyatlar Uygun



Evde Antrenman Nasıl Yapılmalıdır?


Öncelikle evde ağırlıklı olarak yapılabilecek bir antrenman türü olan vücut ağırlığıyla yapılabilen antrenman programımı sizlerle paylaşmak istiyorum.

4x10 Şınav
4x10 High Kness
1 dakikalık 3 taraflı plank
4x10 şınav
4x10 yarım mekik
4x10 çakı hareketi
1 dakikalık 3 tarafa plank
4x10 High Kness

Bu hareketlerin tamamını tek seferde ara vermeden yapıp bitireceksiniz. Ancak dört set yapacak olan kişiler yağ yakmak istiyorlarsa bu dediklerimi yapmalarını tavsiye ederim. Eğer ki böyle bir derdiniz yoksa set arası vererek yapmanızı tavsiye ederim. Program çok uzun sürmeyecek zaten hemen bitecek. Ancak bittiğinde haliniz pek kalmayacağına emin olabilirsiniz. Evde antrenman programı olarak önerebildiğim bir programdır. Kendim sıkça uyguladığım özellikle spora gidemediğim günler sabahları erken kalkarak yaptığım bir programdır. Şunu belirtmeyi de unutmamalıyım. Evde antrenman programı uygulayacak olan kilolu arkadaşlar aç karnına bu antrenmanı tamamlaması ve antrenmandan en az 1 saat sonra yemek yemesi önemlidir. Aç karnına yağ yakımı maksimum seviyeye gelecektir.

en iyi antrenman programı
En İyi Evde Vücut Geliştirme Programları

Evde Antrenman Yaparken Supplement Kullanmak


Arkadaşlar supplement alımında birçok kez uyarıcı kriterler taşıyan bilgilendirmeler gördük. Ancak kullanmaktan vazgeçmeyen kitlelerin zararlı olmadığı yönündeki iddiaları da mevcut. Evet, bana soracak olursanız bende ortada ciddi bir zarar göremiyorum. Elbette bir kısım sorunları olan supplementler var. Yalnız bu ürünleri abartıya kaçmadan kullandığınız sürece herhangi bir problem ortaya çıkmayacaktır.

Evde antrenman programı uygularken supplement kullanımında bir fark görmüyorum. Önemli olan sporu ne kadar detaylı yaptığınızdır. Spor salonları elbette daha büyük avantajlar içerir. Ancak başlangıç dönemlerinde veya hareket olması açısından evde spor yapmak mümkündür. Evde spor yapmak sanıldığı kadar zor ve spor salonları kadar iddialı olmayan bir yöntem değildir. Aksine spor salonlarında çalıştırmayı unuttuğunuz tüm kas gruplarını çalıştırabilirsiniz.

vücut geliştirme yöntemleri
Bu Vücudun Evde Yapılamayacağını Unutma

En İyi Bcaa Markaları Nelerdir? 


Arkadaşlar sıkça arkadaşlarım tarafından bu konuda bir şeyler yazsana gibisinden bir fikir geldiği için yazıyorum. En iyi bcaa markaları arasında kendi kullandığım ürünleri de başka ürünleri de incelemeye karar verdim. Fiyat bilgisi açısından supplementler com sitesini ele aldım. Fiyat açısından çok uygun olduğu için bu siteyi ele aldım. Kendimde bu siteden sipariş veriyorum. Supplementler firmasının satış yaptığı sitesinden yalnızca protein tozunu alıyorum. Zaten bcaa ve protein tozu benim için yeterli oluyor. Big Joy Bcaa markasını kullanıyorum. Tat olarak öyle kötü gelmiyor. Birçok markayı denemiştim ancak tadı bana en yatkın olan bu olduğu için artık bunu kullanmaya devam ediyorum. Siteye göz atmak isteyen arkadaşlar aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirler.

Aşağıdaki resme tıklayın.

En iyi bcaa markaları arasından birçok firmadan bahsetmek mümkün. Big Joy'un yanı sıra Hardline'ı da çok uzun bir süre kullandım. Gayet lezzetliydi. Tavsiye ettiğim bir üründür. Ancak bütün bunların yanı sıra esas konuma dönmek istiyorum. Arkadaşlar en önemli olarak gördüğüm en iyi antrenman programını seçmeniz konusuna da değinmek istiyorum. Ayrıca Bcaa yüksek kafein içeren bir üründür. Kahveden daha yüksek değerlere sahiptir. Kahve açısından yazmış olduğum evde nasıl kahve yapılır yazımı okuyarak kendi kahveni yapmaya ne dersin?

Evde En İyi Antrenman Programı Nasıl Olmalı?


Evde en iyi antrenman programı araştırmalarımda sıkça gördüğüm bir klişe vardı. Günde yalnızca şınav çekmek yeterli olacaktır. Lütfen bunlara inanmayı öncelikle bir bırakın. Antrenman dediğiniz şey tam anlamıyla her bölgenize hitap etmelidir. Potansiyel olarak evde bölgesel çalışmak pek mümkün olmadığı için full body tarzında bir program oluşturmalısınız. Evde vücut geliştirme antrenman programı oluşturmak zaten kısa süre sonra sizler için çok kolay bir hal alacaktır. Evde antrenman programı oluşturacak arkadaşlar eğer ki evinizde ağırlık varsa onları da değerlendirmeyi unutmayın.

Evde vücut geliştirme antrenman programı satan bazı düzenbazlara da gözünü seveyim artık inanmayı bırakın. Gerçekten bu işten anlamayan hiçbir antrenör ile çalışmayın. Aksi takdirde yoğun bir antrenmanı kalp hastası birine vererek hayati sorunlara bile neden olabilirler. Bunun bilincinde olan bir toplumun bireyi olun.

Evde Antrenman Programı İşe Yarıyor Mu?


Neden işe yaramasın? Arkadaşlar bu işi evde veya salonda yapmışsınız hiçbir önemi yok. Önemli olan sizin bu olayı ciddi almanızdan kaynaklanıyor. Eğer ki spor yaparken yapılan hataları yapmazsanız herhangi bir sorun ortaya çıkmayacaktır. Evde kilo verme antrenman programı gibi duran yukarıda vermiş olduğum o program aslında her grup tarafından kullanılabilir. Yani definasyon veya bulk grubu tarafından da ele alınabilir. Evde antrenman programı uygulamak adına artık her şeyi yapmaya hazırsanız devam ediyorum.

Evde Kilo Verme Antrenman Programı Gibi Söylemler


Arkadaşlar bir merak konusu olarak insanlar tarafından evde kilo verme antrenman programı gibi şeyler çokça aratılıyor. Ancak net bir bilgi bulmak internet gibi bir alanda neredeyse imkansız. Her konuda yazı yazmaya çalışan haber sitelerinden kaliteli bloglara ulaşabilmek mümkün olmuyor. Evde antrenman programı yapıp hem kilo vermek hem de kas yapmak istediğinizin farkındayım. Ancak evde kilo verme antrenman programı yapılarak yalnızca biraz fazlalıklarınızdan kurtulabilirsiniz. Bu noktada devreye sabah koşularını yani kardiyoyu eklemezseniz. Asla istediğiniz sonuçları elde edemeyeceksiniz. Evde kilo verme antrenman programı adı altında size bunları satmak isteyen kalitesiz hocalardan uzak durun. Evde  kilo verme antrenman programı satılır gibi ilanlar ile karşı karşıya kalıyorsanız. Bir sövüşte benim yerime yapın lütfen.

Evde Vücut Geliştirme ve Sağlıklı Beslenme

Arkadaşlar evde yaptığınız antrenmandan hayır görmek istiyorsanız öncelikle o boğazınızı artık bir tutun. Her önünüze gelerek sabah o kadar spor yaptım gibi bahanelerle kendinizi avutmayın. Eğer ki spor salonuna giden bir birey gibi dikkatli beslenir ve vücudumuzun ihtiyacı olan besinleri ona verirsek o bize karşılığını misliyle ödeyecektir. Evde vücut geliştirme antrenman programı arayışlarınıza artık bir son verdiyseniz. Belirli bir programa sahipseniz yapmanız gereken şey oldukça açıktır. Evde aletsiz fitness programı altında Youtube'da birçok programın olduğunu biliyorsunuz. Bu programlara yazımızdaki linklerden ulaşabilirsiniz. Evde aletsiz fitness programı bulmak için çok uzun bir arayışa ihtiyacınız yok.

evde yapabileceğimiz egzersizler
En İyi Evde Vücut Geliştirme Programları



Zaten her şey Youtube gibi platformlarda bu işi uzmanca yapan hocalar tarafından anlatılıyor. Evde aletsiz fitness programı anlamında Ege Fitness'ın programlarını tavsiye edebilirim. Evde sağlıklı bir şekilde programlarınızı yapmanın yanı sıra sağlıklı beslenme konusunu ihmal etmemelisiniz. Spor tek başına yeterli değildir.

Eğer ki sağlıklı beslenme konusunda bir liste istiyorsanız lütfen yorum atmayı unutmayın. Evde vücut geliştirme antrenman programı yayınlayan Youtuberların birçoğunu takip ediyorum. Sizlere de evde antrenman programı hazırlarken bu adamlardan yardım almanız gerektiğini hatırlatmak istiyorum. Lütfen yorum yaparak ve yazımı paylaşarak bana destek olmayı unutma. Şimdiden teşekkürler.

Yorum Gönder

0 Yorumlar